Marketing stratégiai tervezés

Növekedésben lévő cégeknek, akiknek van már legalább 10-20 millió forintos éves forgalmuk és legalább évi 2-5 milliós marketing költségvetésük. Miről szól a tervezés:

  • Üzleti koncepció és jövedelmezősége
  • Célcsoport választás
  • Pozícionálás
  • Marketing eszközök
  • Leggyorsabb és legnagyobb megtérülés elérése
  • Megvalósítási akcióterv összeállítása

Mit tartalmaz a marketing stratégiai tervezés:

  • 1

    Koncepció

    - Milyen problémát oldunk meg / milyen igényeket elégítünk ki? (Miért van szükség erre a vállalkozásra? Milyen problémákat oldd meg?)
    - Hogyan oldjuk meg? (Megoldások/ funkciók)
    - Kiknek oldjuk meg a fenti problémáját? (A célközönséged és milyen közös vonásai vannak? Hogyan lehet őket behatárolni? Nem, életkor, lakhely, közös érdeklődés, stb.)

  • 2

    Piackutatás

    - Konkurencia kutatás (Bárki, aki hasonló területen dolgozik, bárki, aki hasonló problémákat old meg. Ők milyen szolgáltatásokat végeznek, ami hasonló vagy kapcsolódik a tiédhez. Ezeket milyen áron végzik.
    - SWOT analízis (Erősségek, gyengeségek, lehetőségek, veszélyek)

  • 3

    Ajánlat(ok) kidolgozása

    - Milyen termék/szolgáltatás formájában kínáljuk majd a segítséget, amiből bevétel lesz
    - Milyen előnyeid vannak (Miben vagy más, jobb, egyedibb, mint a többiek?)
    - Miért vagy hiteles(ebb) a témában

  • 4

    Értékesítési csatornák felkutatása

    Hogyan jutunk majd el a célközönséghez:
    - Vélhetően milyen kulcsszavakat ír be a célközönség a Google keresőbe?
    - Vannak-e a témához kapcsolódó Facebook csoportok / FB célközönségek?
    - Vannak-e a témához kapcsolódó Youtube csatornák?
    - Vannak-e olyan releváns weboldalak, ahol hirdetni lehet?

  • 5

    Marketing

    Milyen szegmensekre lehet bontani a célközönséget? - Milyen marketing üzeneteket kell kommunikáljunk (Főbb előnyök, hasznok)
    - Milyen reklámokat / üzeneteket kell használjunk
    - A fenti dolgok mely variációi működnének a legnagyobb valószínűséggel és hogy tudjuk ezt olcsón kideríteni.

  • 6

    Partnerek

    - Vannak-e olyan cégek/emberek, akikkel együtt lehetne működni
    - Kik lehetnek azok, akiknek hasonló a célközönségük, de nem konkurenciák

  • 7

    Kivitelezési akcióterv

    - Mi kell ahhoz, hogy a fenti dolgok meg tudjanak valósulni
    - Ez mennyibe kerül
    - Kellenek-e alvállalkozók/szakértők és ha igen, kik
    - Technikai feltételek kialakítása

Költségek, átfutási idő

A tervezés díja

Függ a cég méretétől és elérendő céljai nagyságától.
Általában 250 000 Ft + ÁFA díjtól indul.
A megbízási díj mindig előre esedékes, de utólag 100% garanciát vállalunk rá.

Átfutási idő:

Ez is függ a cég méretétől és attól, hogy mi éppen mennyire vagyunk elfoglaltak.
Általában 3-5 hét a fizetéstől számítva

Ha még mindig bizonytalan vagy, hogy érdemes-e neked is igénybe venni a tervezést, akkor hadd tegyük számodra most teljesen kockázatmentessé.
Annyira bízom a módszerünkben, hogy 100% elégedettségi garanciát vállalunk rá.
Ha az ígért tervet nem kapod meg az ígért időben, akkor szólj és kérdés nélkül visszafizetem a teljes megbízási díjat. Ezt szerződésben is vállalom.

Töltsd ki az űrlapot és felvesszük veled a kapcsolatot!