MARKETING STRATÉGIAI TERVEZÉS

Milyen jó lenne rendet tenni a marketinges káoszban és
egy világos kincsestérképet követni a sikereid felé.

Milyen jó lenne, ha mindezt egy sokat tapasztalt marketinges/vállalkozó segítene neked összeállítani, akinek a tanácsai már sokaknak spóroltak akár tízmillió forintokat.

Gondolj bele, hogy hány útvesztőt, elpazarolt pénzt és fejfájást úsznál meg általa.

Ha szükséged van egy átgondolt és ütős marketing stratégiai tervre,
akkor ez lehet a legfontosabb weboldal, amit olvashatsz!

Kiknek való ez a tervezés?

Mit tartalmaz a marketing stratégiai tervezés:

  • 1

    Koncepció

    - Milyen problémát oldunk meg / milyen igényeket elégítünk ki? (Miért van szükség erre a vállalkozásra? Milyen problémákat oldd meg?)
    - Hogyan oldjuk meg? (Megoldások/ funkciók)
    - Kiknek oldjuk meg a fenti problémáját? (A célközönséged és milyen közös vonásai vannak? Hogyan lehet őket behatárolni? Nem, életkor, lakhely, közös érdeklődés, stb.)

  • 2

    Piackutatás

    - Konkurencia kutatás (Bárki, aki hasonló területen dolgozik, bárki, aki hasonló problémákat old meg. Ők milyen szolgáltatásokat végeznek, ami hasonló vagy kapcsolódik a tiédhez. Ezeket milyen áron végzik.
    - SWOT analízis (Erősségek, gyengeségek, lehetőségek, veszélyek)

  • 3

    Ajánlat(ok) kidolgozása

    - Milyen termék/szolgáltatás formájában kínáljuk majd a segítséget, amiből bevétel lesz
    - Milyen előnyeid vannak (Miben vagy más, jobb, egyedibb, mint a többiek?)
    - Miért vagy hiteles(ebb) a témában

  • 4

    Értékesítési csatornák felkutatása

    Hogyan jutunk majd el a célközönséghez:
    - Vélhetően milyen kulcsszavakat ír be a célközönség a Google keresőbe?
    - Vannak-e a témához kapcsolódó Facebook csoportok / FB célközönségek?
    - Vannak-e a témához kapcsolódó Youtube csatornák?
    - Vannak-e olyan releváns weboldalak, ahol hirdetni lehet?

  • 5

    Marketing

    - Milyen szegmensekre lehet bontani a célközönséget?
    - Milyen marketing üzeneteket kell kommunikáljunk (Főbb előnyök, hasznok)
    - Milyen reklámokat / üzeneteket kell használjunk
    - A fenti dolgok mely variációi működnének a legnagyobb valószínűséggel és hogy tudjuk ezt olcsón kideríteni.

  • 6

    Partnerek

    - Vannak-e olyan cégek/emberek, akikkel együtt lehetne működni
    - Kik lehetnek azok, akiknek hasonló a célközönségük, de nem konkurenciák

  • 7

    Kivitelezési akcióterv

    - Mi kell ahhoz, hogy a fenti dolgok meg tudjanak valósulni
    - Ez mennyibe kerül
    - Kellenek-e alvállalkozók/szakértők és ha igen, kik
    - Technikai feltételek kialakítása

Ki fogja elkészíteni a tervedet?

Szia!
Várhegyi Tamás vagyok és 
7 éve foglalkozom online vállalkozással és marketinggel.

Több tucat vállalkozás elindításában és felfuttatásában vettem részt itthon és külföldön. A világ  legsikeresebb vállalkozóitól és marketingeseitől tanultam. Sok mindent felépítettem:

  • Írányítottam már félmillió dollár értékű weboldalakat
  • Nem ritka, hogy az általam kitalált marketing akár 35 millió forinttal növelte cégek bevételeit.
  • Voltam nemzetközi társkereső iroda marketing vezetője
  • Tartottam tréningeket, amiken eddig 1000+ fiatal vállalkozó vett részt
  • Sikeresen árultam online szinte mindenféle terméket és szolgáltatást itthon és külföldön is.

Neked is segíthetek megtervezni egy ilyet!

Várhegyi Tamás

Vélemények rólunk:

"A sok segítségnek és információnak köszönhetően mindig tudtam, hogy mit kell tennem annak érdekében, hogy sikeres legyen a weboldalam."

Molnár Katalin

"A cégünk új weboldalának koncepcióját az Online Sikertitkok tanácsait követve állítottuk össze, azóta az oldal látogatottsága a többszörösére nőtt. Reméljük a konkurencia nem követi a példánkat... :)"

Pórffy Csaba

Költségek, átfutási idő

A tervezés díja

Függ a cég méretétől és elérendő céljai nagyságától.
Általában 200 000 Ft + ÁFA díjtól indul.
A megbízási díj mindig előre esedékes, de utólag 100% garanciát vállalunk rá.

Átfutási idő:

Ez is függ a cég méretétől és attól, hogy mi éppen mennyire vagyunk elfoglaltak.
Általában 3-5 hét a fizetéstől számítva.

Miért ennyi és hogy fog mindez megtérülni?

  • Az eddigi tudásomra és tapasztalatomra körülbelül 20 millió forintot költöttem továbbképzések és marketing kiadások formájában. Ezért az erőforrásért bátran kérhetnék sokmillió forintot is, de azt szeretném, hogy minél többen megengedhessék maguknak és többeknek tudjak segíteni vele.
  • Nagyon sok felesleges kiadástól meg tudlak kímélni, amikkel már a saját vállalkozásaimban vagy más ügyfeleimnél szembesültem
  • Mivel már közel 100 vállalkozás elindításában és felfuttatásában vettem részt, ezért nagyon-nagyon sok költséges zsákutcától tudlak megkímélni.
  • Tisztában vagyok azzal, hogy mi mennyibe kerül, miből kb. mennyi bevételt várhatsz, így reálisabban fogod látni a jövőbeli lehetőségeidet.
  • Ajánlhatok bevált és korrekt áron dolgozó kivitelezőket, akik munkáját jól ismerem. Így nem fognak megbízhatatlan vállalkozók sem átverni, sem túlárazni téged.

Ha még mindig bizonytalan vagy, hogy érdemes-e neked is igénybe venni a tervezést, akkor hadd tegyem számodra most teljesen kockázatmentessé.
Annyira bízom a módszeremben, hogy 100% garanciát vállalok rá.
Ha az ígért tervet nem kapod meg az ígért időben, akkor szólj és kérdés nélkül visszafizetem a teljes megbízási díjat. Ezt szerződésben is vállalom.

Töltsd ki az űrlapot és felvesszük veled a kapcsolatot!