A sales oldalak szteroidja – Megjelent az OptimizePress Plus Pack

A sales oldalak szteroidja – Megjelent az OptimizePress Plus Pack

Ha követsz minket egy ideje, akkor tudod, hogy online bevételszerző honlapjaink elkészítéséhez a WordPress-t és a rá épülő OptimizePress -t használjuk.
Ennek segítségével építünk nagyon könnyen és nagyon hatékonyan sales oldalakat, email cím gyűjtő oldalakat, zárt körű tagsági oldalakat és bármilyen más landing oldalt.

Az OptimizePress-hez nemrég megjelent egy Plus Pack kiegészítő csomag, ami 100+ újdonságot hozott, amivel még profibb lehet az online megjelenésed.
Amikor ezt a cikket írom még csak a meglévő tagok vehették ezt meg (Publisher vagy Pro package-el) $69-ért és még publikusan nem volt elérhető, de vásárlás után a member szekcióban upgrade-elhető. De a végleges ára is csak $100 lesz, szóval kifejezetten jó deal.

Milyen újdonságokat hozott a Plus Pack?

Gyorsan összegezve az újdonságok:

  • Split teszt (azaz A/B teszt lehetőség)
  • Videó háttér
  • Látványos ártáblázatok
  • Speciális visszaszámláló órák
  • Animációk
  • Vevővélemény sliderek
  • Termékbemutató képek
  • 50+ új landing oldal sablon
  • + 100+ új elem design

És most nézzük őket szépen sorban:

 

1. Experiments, azaz split teszt vagy A/B teszt lehetőség 

A haladóbb marketingben megkerülhetetlen módszer a split teszt.

A split teszt azt jelenti, hogy egy weboldalból két vagy több különböző verziót csinálsz és összeméred az eredményüket úgy, hogy a látogatottságot véletlenszerűen elosztod a verziók között, és méred, hogy melyik hogy teljesít egymáshoz viszonyítva.

Ez eddig csak igen bonyolultan volt kivitelezhető Google Analytics-el és mindenféle kódok elhelyezésével. De most ezzel a bővítménnyel ez nagyon sokat egyszerűsödött és megvalósítható OptimizePress-en belül is.  Persze ezzel nem arról akarlak hitegetni, hogy mától ez gombnyomásra automatán megy, mert átgondolni és a verziót elkészíteni neked kell, de a technikai háttere fényéveket egyszerűsödött.

Mostantól az alábbi 5 egyszerű lépés kell csak (Lásd a lenti képen):

  1. Megadod a teszt nevét és az eredeti oldalt (mondjuk egy sales oldalt). Ez lesz az A verzió.
  2. Beállítod, hogy a teszt milyen idő intervallumban fusson.
  3. Megadod a B verzió nevét és az oldalt (például csinálsz egy klónt az A verzióról, amin módosítasz egy jelentős elemet, pl: főcímet, árat, termék nevet vagy egy fő képet. Tehát olyan dolgot, aminek feltételezhetően nagy hatása lehet az eredményességre.
  4. Beállítod a cél típusát és a célt, amivel mérni fogod az eredményességet (ez vagy feliratkozás vagy oldal látogatás lehet). Praktikusan az A verzió sales oldal köszönő oldala lesz a cél.
  5. Rányomsz a start gombra.

optimizepress-pluspack-experiments

2. Videó háttér

Ezzel a funkcióval a weboldalak hátterébe nem csak háttérszínt vagy háttérképet, hanem videókat is be lehet tenni, amik automatikusan lejátszódnak a háttérben.

Az olyan típusú termékekhez, amikhez valamilyen érzelmet vagy hangulatot lehet kötni, azokhoz nagyon jól alkalmazható.
Például motivációs rendezvényről élmény videó vagy párkapcsolati tanácsadáshoz boldog ölelkező pár, aki sétál a tengerparton.

Ezen a videón jól látszik, hogy milyen hatásos egy háttérvideó:

Fontos, hogy a videó rövid és látványos legyen (gyakran csak pár másodperc, max. 1 perc) és a videó mérete elég kicsi legyen ahhoz, hogy könnyen betöltődjön.

3. Áttekinthető ártáblázatok

Az olyan weboldalaknak, amik valamilyen cuccnak több verzióját vagy többféle csomagajánlatát árulják, nagyon fontos eleme az ártáblázat.
Ez elengedhetetlen, hogy nagyon gyorsan és nagyon könnyen áttekinthető legyen és jól nézzen ki.
Ilyen szép és áttekinthető ártáblázatok elkészítéséhez eddig plusz bővítmény, programozgatás vagy grafikai barkácsolás kellett.

Mostantól simán össze tudod kattintgatni az OptimizePress Plus Pack-el és ilyen szép eredményeid lehetnek:

optimizepress-pluspack-pricetable

 

4. Speciális visszaszámláló órák

Olyan esetekben, amikor egy határidős eseti ajánlatot szeretnél adni, speciális visszaszámláló órára van szükséged.
Például vesz valaki valamit és egy speciális második ajánlatot is tartogatsz neki, amire van 20 perce vagy 24 órája, hogy döntést hozzon. Pl:

  • Lefoglal valaki egy domain nevet és a másodikat kedvezményes 1000 Ft-ért még hozzáadhatja, de csak 20 percig.
  • Rendel valaki egy könyvet, és berakhat egy másik könyvet is a kosárba – 500 Ft-ért, de csak 24 óráig, mert utána lezárul a küldemény és elviszi a futár.

Az ilyen ajánlatok azért jók, mert további vásárlásra motiválhatnak egy szűk határidővel, olyankor, amikor már úgyis vásárol a látogató.

Ha a fentiekhez hasonló ajánlatot akarsz adni, akkor az ilyen esetekre úgynevezett örökzöld visszaszámláló órára van szükséged, ami mindig minden egyes új látogatónak újraindul és képes követni, hogy kinek hol jár az óra. Azaz relatív időzítésű. Illetve fontos még megadni, hogy mi történjen ha lejár az óra. (például tűnjön el az ajánlat vagy jelenjen meg egy felirat, hogy “Erről sajnos lekéstél”.)

Ezek az órák egyébként kis technikai ismerettel átverhetőek (például: ha átmész egy másik számítógéphez vagy kitörlöd a böngésző előzményeit, akkor újraindítható az óra), de a látogatók többségének nincs ilyen “haladó” technikai ismerete és hat rájuk a sürgetés.

Ilyen funkciót is elérhettél már korábban más bővítményekkel vagy saját programozással, de mostantól ez is csak pár kattintás.

5. Animációk

Ezek olyan kis megjelenési funkciók, amikkel egy-egy szöveg részt úgy lehet animálva megjeleníteni, mint mondjuk egy power point diavetítésben. Például beugrik a képbe, megjelenik, pattog a szöveg, beforog, stb. Ezzel kis extra figyelmet vonzva a honlapodon az adott elemre.

Animálhatsz főcímet, komplett blokkokat vagy egész sorokat is. Továbbá beállíthatsz késleltetést vagy végtelenített animációkat is.

Megnézhetsz erre pár példát ebben a videóban 01:41-nél:

6. Vevővélemény sliderek

Hiteles és pozitív vevővéleményekből szinte sosem elég egy sales oldalon. Ami ezzel a nehézség, hogy sok helyet foglalnak és “nyúlik” miattuk a sales oldal, ami rontja a végigolvasás arányát. Erre egy jó kompromisszum lehet, hogy mozgó sliderekre rakod a vevővéleményeket. Így nem teszi végtelen hosszúvá az oldalt, de mégis sok van belőle.

Például:

testimonials-6testimonial-1

7. Termékbemutató képek

Ezzel az új elemmel vizuálisan sokkal hatékonyabban mutathatod be a termékedet, mint eddig.
optimizepress-pluspack-product-showcaseAhogy a fenti képen is látszik ez áll egy baloldali képgalériából és egy jobboldali nézőablakból, amibe megjelenik nagyban a kép, amire baloldalt rákattintasz és bele is lehet zoomolni.

Ilyen módon mutatja be a termékeit az Amazon és a Zappos is.
És mostantól neked is rendelkezésedre ez a profi megjelenítési mód.

 

8. 50+ új template

A plus packbe beletettek még több, mint 50 darab mindenféle új landing oldal sablont is.

Pár példa a kedvenceimből:

event-large

her-large

him-large

9. + 100+ új elem design

… plusz további 100+ új landing oldal elem került bevezetésre, pl: új dátum kinézetek, új visszaszámláló kinézetek, garancia doboz kinézetek, opt-in dobozok, progress barok, Q&A szekció designok, tab designok, vevővélemény doboz designok, stb. amiket nem mutatok be egyenként, de hidd el, hogy nagyon tutik.

Ha még nincs OptimizePress licence-d, akkor itt szerezd be! További tapasztalatokért az online bevételszerzésről pedig rendeld meg a könyvemet itt! 

 

About The Author

Várhegyi Tamás

Várhegyi Tamás vagyok és online vállalkozói és előadói tapasztalataimat több földrész számtalan tanfolyamán szedtem össze a világ legjobbjaitól és ezt a tudást adom át a blogomon és a képzéseimen is. Itt megtanulhatod te is a sikeres online vállalkozás titkait.