
Online vállalkozás indítás kevés pénzből
Online vállalkozás indítási tippek kevés pénzből. Milyen üzleti modellt válassz? Milyen területen indítsd? Hogyan spórolj a domainen, a tárhelyen, a weboldal elkészítésén és működtetésén? Tudd meg most!
Online vállalkozás indítási tippek kevés pénzből. Milyen üzleti modellt válassz? Milyen területen indítsd? Hogyan spórolj a domainen, a tárhelyen, a weboldal elkészítésén és működtetésén? Tudd meg most!
Kétféle online vállalkozót ismerek. Az egyik az ötletek és a kreativitás embere, a másik inkább a számok és elemzések embere. Te akármelyikbe is tartozol életmentő, hogy bizonyos statisztikákkal tisztában legyél ha a terveid között online vállalkozás indítása szerepel. Ha az előbbi csoportba tartozol, akkor valószínű túl kevés, ha az utóbbiba, akkor valószínű túl sok statisztikával találkozol. Pedig olyan ez, mintha rajta tartanád az ujjad az internet ütőerén. Ha tudod, hogy mikor mennyi a pulzusa, akkor tudod, hogy mit kell tenned. Összegyűjtöttem a 10 legfontosabb statisztikát, ami ha tisztában vagy vele meghatározhatja online vállalkozásod sikerét.
A használt szavaknak meghatározó jelentőségük van online egy weboldalon, egy hírlevélben vagy egy sales page-n. Nagyon sokat kutattam, teszteltem azokat a szavakat, amiket eredménnyel tudsz használni az online szövegeidben. Az emberek a való életben hajlamosak szegényes szókincssel kommunikálni, ami szürke és unalmas. Tartózkodni a nagy és erőteljes szavaktól olyan, mintha főzés közben tartózkodnánk a fűszerektől. Úgy is lesz kaja csak totál ízetlen. Szóval összeállítottam egy 9+1 elemű listát a kedvenc szavaimról, amiket soha ki nem hagyok ha weboldalt csinálok…
Mégis hogyan lehet eldönteni, hogy melyik kulcsszóra érdemes felküzdeni magad a Google első organikus találatai közé és melyikre nem? Na és mi az a SEO matek? Tudd meg, hogy ne dolgozz feleslegesen!
Ha van valamilyen hasznos tudásod, amiből terméket készítenél, akkor nagyon jól jön pár inspiráló és a tömegmegjelenéstől élesen eltérő infotermék design.
A webszövegírás egyik legnagyobb fegyvere a számokat tartalmazó címsorok használata. Legyen szó blogposztról, Facebook bejegyzésről vagy weboldal főcímről, az emberek figyelmét mágikus módon vonzzák a számok. Jöjjön most a saját gyűjteményemből a 21 legzseniálisabb címsorom.
Az elmúlt években sok termék/szolgáltatás offline vagy online értékesítése során tettük fel az 1000 dolláros kérdést, azaz: „Miért döntöttél a vásárlás mellett?” Ha pedig a kérdés feltevésekor elég jó és őszinte a kapcsolat a közönséggel, akkor az igazi okokra is fény derülhet és sok olyan választ kaphatsz, amire nem biztos, hogy gondolnál.
Az online marketing két nagyágyúja között megoszlik a használók táborának véleménye. Egyre többen temetik az emailt és istenítik a FB-ot. De jól van ez így?
Tudtad, hogy az emberek többsége sokkal közelebb van a sikerhez, mint gondolná?
Akkor mégis miért érzik magukat sokan rendkívül távol? Válasz a cikkben!
Szeretnélek megnyugtatni, hogy nem az unalomig hangoztatott célkitűzési szabályokról fogok beszélni. Helyette segítek neked feltárni 3 olyan hibát, amit nagyon sokan elkövetnek még haladóbbak is, és jó ideig nekem is megnehezítette a céljaim elérését.
Ⓒ Minden jog fenntartva