10 Életmentő Statisztika Online Vállalkozás Indításhoz

10 Életmentő Statisztika Online Vállalkozás Indításhoz

Kétféle online vállalkozót ismerek. Az egyik az ötletek és a kreativitás embere, a másik inkább a számok és elemzések embere. Te akármelyikbe is tartozol életmentő, hogy bizonyos statisztikákkal tisztában legyél ha a terveid között online vállalkozás indítása szerepel. Ha az előbbi csoportba tartozol, akkor valószínű túl kevés, ha az utóbbiba, akkor valószínű túl sok statisztikával találkozol. Pedig olyan ez, mintha rajta tartanád az ujjad az internet ütőerén. Ha tudod, hogy mikor mennyi a pulzusa, akkor tudod, hogy mit kell tenned. Összegyűjtöttem a 10 legfontosabb statisztikát, ami ha tisztában vagy vele meghatározhatja online vállalkozásod sikerét.

Tovább olvasom »
9+1 szó, amit kötelező használnod a marketing szövegeidhez

9+1 szó, amit kötelező használnod a marketing szövegeidhez

A használt szavaknak meghatározó jelentőségük van online egy weboldalon, egy hírlevélben vagy egy sales page-n. Nagyon sokat kutattam, teszteltem azokat a szavakat, amiket eredménnyel tudsz használni az online szövegeidben. Az emberek a való életben hajlamosak szegényes szókincssel kommunikálni, ami szürke és unalmas. Tartózkodni a nagy és erőteljes szavaktól olyan, mintha főzés közben tartózkodnánk a fűszerektől. Úgy is lesz kaja csak totál ízetlen. Szóval összeállítottam egy 9+1 elemű listát a kedvenc szavaimról, amiket soha ki nem hagyok ha weboldalt csinálok…

Tovább olvasom »

21 zseniális címsor számokkal

A webszövegírás egyik legnagyobb fegyvere a számokat tartalmazó címsorok használata. Legyen szó blogposztról, Facebook bejegyzésről vagy weboldal főcímről, az emberek figyelmét mágikus módon vonzzák a számok. Jöjjön most a saját gyűjteményemből a 21 legzseniálisabb címsorom.

Tovább olvasom »
10 meghökkentő ok, amiért vásárolnak az emberek

10 meghökkentő ok, amiért vásárolnak az emberek

Az elmúlt években sok termék/szolgáltatás offline vagy online értékesítése során tettük fel az 1000 dolláros kérdést, azaz: „Miért döntöttél a vásárlás mellett?” Ha pedig a kérdés feltevésekor elég jó és őszinte a kapcsolat a közönséggel, akkor az igazi okokra is fény derülhet és sok olyan választ kaphatsz, amire nem biztos, hogy gondolnál.

Tovább olvasom »