Kupont a csomagba és +42% lesz az upsell eladás

Ebben a marketing tesztben nem egy weboldal két verzióját, hanem két vevőszerző folyamatot teszteltem. Ezeket az első könyvem az „Első Milliód az Interneten” megjelenésekor alkalmaztuk először kolosszális sikerrel. Nézzük mi volt a két folyamat. A verzió Eleinte ezt a klasszikus 3 lépéses értékesítési folyamatot építettük fel: Lead magnet: E-mail címért letölthető online marketing eszköztár Belépő […]

Egy weboldal eredményessége +48.8%-al növelve [ESETPÉLDA]

Mostantól rendszeresen jelentkezni fogok egy VADIÚJ tartalom formátummal. Ezek olyan marketing tesztek és esetpéldák lesznek, ahol valaminek kettő vagy több verzióját mérjük össze. Például két landing oldal, két FB kampány, két banner koncepció méri össze az erejét, és általában az egyik szanaszét veri a másikat. Be fogom mutatni a számait és a változatok lényegi különbségeit […]