1 milliméterre a sikertől

1 milliméterre a sikertől

 

Tudtad, hogy az emberek többsége sokkal közelebb van a sikerhez, mint gondolná?

Egy mesterlövésznek, aki méterekkel téveszti el a célt, lehet, hogy mindössze 1 millimétert kell igazítania az irányzékon, hogy célba találjon.

Ha egy sebész megejt egy bemetszést, akkor néha 1 milliméter választja el az életmentő és a halált okozó vágástól.

Egy mesterszakács néha csak pár csipetnyi fűszerezésre van attól, hogy valami fantasztikus, vagy valami ehetetlen ételt készítsen.

A mindennapi életben is lehet, hogy csak 1-2 apróságot kell megváltoztatnod és óriási eredmények születhetnek.

 

Akkor az emberek többsége miért érzi magát rendkívül távol a sikertől?

Azért, mert úgy tartják, hogy a sikerhez szükséges változás egy hosszú és küzdelmes folyamat, amit csak kemény munka, szenvedés és lemondások árán lehet elérni.

De valójában nem a változás a küzdelmes, hanem az azt megelőző belső vívódás. A változás mindössze egy döntés, és csak egy szívdobbanásnyi időt igényel.

Olyan ez, mint felvetni a főnöknek egy fizetésemelést, vagy randevúra hívni a kiszemelt nőt.
Van, aki hetekig-hónapokig rágódik rajta, fejben lejátssza a beszélgetést, elképzel jó és rossz forgatókönyveket, stb.
Meg van, aki fogja magát és megejti a beszélgetést, és kész.

Az, hogy Te mennyit akarsz egy döntés meghozatala előtt küszködni, az a te dolgod csak ne hidd, hogy épp változol, mert nem. Épp tökölsz egy milliméterre a sikertől!

Változni csak egy döntés, hogy ezentúl máshogy csinálsz valamit, mint tegnap.

[box]„Amikor már úgy tűnik, hogy lehetetlen, amikor úgy tűnik, hogy semmi nem fog működni, akkor általában már csak egy pár milliméterre vagy attól, hogy megcsináld.
Anthony Robbins
[/box]

Az életben már igen kicsi változás is hatalmas eredményhez vezethet

Az üzleti életben is lehet, hogy csak 1-2 apróságot kell megváltoztatni, és milliós különbségek születhetnek.

Lehet ez akár egyetlenegy szó egy hirdetésben, vagy egy gomb egy weboldalon (lásd keretes esettanulmány lejjebb). Jó példák erre az internet legsikeresebb vállalatai:

  • A Facebook mindössze pár apróságot csinált másképpen, mint az őt megelőző sok-sok közösségi oldal, és bomba sikere lett.
  • A Google is csak pár apróságot csinált másképpen, mint az őt megelőző sok-sok internetes kereső.
  • Az Amazon előtt is számtalan helyen és módon árultak könyveket, de ők mégis valamit máshogy csináltak.

[box]Esettanulmány: A 300 000 000 dolláros gomb

A Fast Company weboldalán olvastam egyszer egy felhasználói felület tervező beszámolóját arról, hogy egy küszködő óriás webáruház pár apró változtatással 300 millió dolláros éves forgalom emelkedést ért el.

A vásárlás gombon lévő feliratot kicserélték a “Register” feliratról a “Continue” feliratra, és ezzel egyidőben megszüntették a vásárlás előtt a kötelező regisztrációt.

Ez a módosítás  45%-al emelte a vásárlások számát, ami az első hónapban 15 millió dollárt, az első évben pedig 300 millió dollár bevétel növekedést okozott.

Sajnos a webáruház nevét nem tették közzé.[/box]

 

Remélem most már Te is helyesen ítéled meg a helyzeted, és nem érzed magad mérföldekre a céljaidtól.

 

Oszd meg ezt a cikket az ismerőseiddel! Lehet, hogy Ők is csak pár milliméterre vannak a sikertől!

tamas

Várhegyi Tamás

Várhegyi Tamás

Várhegyi Tamás vagyok és 9 éve foglalkozom online marketinggel és vállalkozásfejlesztéssel. Ezidő alatt több tucat vállalkozás elindításában és felfuttatásában vettem részt itthon és külföldön is. Irányítottam félmillió dollár értékű weboldalakat, voltam nemzetközi társkereső iroda marketing vezetője, és gyakori, hogy marketing rendszereim akár 35 millió forinttal is növelik ügyfeleim bevételeit. Ha hasonló eredményeket szeretnél, dolgozzunk együtt!