
VIDEÓ: Így emeld vissza a bevételed, avagy az online marketing lavinahatás
Szia. Az új videó sorozatom második részét látod, ami segít talpra állni miután padlót fogtál a Koronavírus okozta pofontól. Ha lemaradtál az első részről, akkor
Szia. Az új videó sorozatom második részét látod, ami segít talpra állni miután padlót fogtál a Koronavírus okozta pofontól. Ha lemaradtál az első részről, akkor
Egy új videó sorozattal jelentkezem, amiben kapaszkodókat szeretnék neked adni a jelenlegi válsághelyzet kezeléséhez. Nézd meg az első részt itt!Az írásos leíratát pedig a videó
Sok divatos online pénztermelő módszer lát napvilágot nap-mint-nap, de kétségtelenül a tudásból, tapasztalatból létrehozott valamilyen digitális termék képviseli minden kategória csúcsát. Jöjjön most a 20 legjobb módszer ezek létrehozására.
Egy weboldal sem képes átütő erejű és vonzó (szexi) értékesítési ajánlat nélkül talpon maradni, mégis sokszor tapasztalom, hogy alapelemek hiányoznak egy sales szövegből. Az ilyen hiányos részeken csorognak ki szépen egyenként a nehezen megszerzett látogatók, akik a vevő tábor gazdagítása helyett az oldaladat elhagyók táborát hízlalják. Rakjunk rendet kicsit és nézzük meg egy szexi ajánlat 5 kötelező elemét.
Annak, hogy miért hiúsul meg egy online vásárlás, ezer oka lehet. A főbb okokat mindenképpen érdemes kivizsgálnod, mert minden elszalasztott konverzióval otthagyod a pénzedet mások zsebében, és azt az értéket sem tudod hatékonyan közvetíteni, amit a terméked/szolgáltatásod jelent. Ha az online értékesítésed megtorpanását tapasztalod, annak oka lehet technikai, marketing és gondolkodásmódbeli problémája is akár az érdeklődőnél, akár az eladónál. Én összegyűjtöttem a leggyakrabban előforduló okokat és gyógymódjait annak, amiért a látogatók nem vásárolnak tőled.
Egy weboldalon nem elég egy lenyűgöző megoldást prezentálni a látogatóknak. Fontos, hogy bizonyítékokkal is szolgáljunk, hogy a kételkedő gondolatokat elhessegessük a fejekből, és sikeres online értékesítés legyen belőle. Nagyon fontos statisztika, hogy az emberek több, mint 74%-a nem bízik abban, amit egy weboldalon olvas. Nézzük végig, hogy miket kell bizonyítanod, hogy feljebb tornászd a bizalom szintet közted és a látogatód között.
Egy kis online vállalkozás és egy millió dollárt kereső weboldal között a business rendszerének részleteiben van a fő különbség. Nem pedig az ötlet vagy a befektetett pénz mértéke, ahogy azt sokan hiszik. Egy Suzuki és egy Ferrari között is a részletekben van a különbség. Mindkettőnek van kormánya, kereke, ajtaja de a részletek…na ott van a lényeg. A business rendszerek között is a legfontosabb az értékesítés rendszere. Egy online vállalkozás alapszinten általában kínál egy terméket vagy szolgáltatást, esetleg rendelkezik 2-3 csomagajánlattal és kész. Azonban az emberek igénye és pénztárcája nagyon különböző…
Ⓒ Minden jog fenntartva