Kupont a csomagba és +42% lesz az upsell eladás

Ebben a marketing tesztben nem egy weboldal két verzióját, hanem két vevőszerző folyamatot teszteltem. Ezeket az első könyvem az „Első Milliód az Interneten” megjelenésekor alkalmaztuk először kolosszális sikerrel. Nézzük mi volt a két folyamat. A verzió Eleinte ezt a klasszikus 3 lépéses értékesítési folyamatot építettük fel: Lead magnet: E-mail címért letölthető online marketing eszköztár Belépő…

Tovább →

Ilyen saját otthoni videó marketing stúdiót raktam össze 150 000 Ft-ból.

Nemrég több ügyfelemnek is átnéztem a videó marketingjét és azt láttam, hogy vannak technikai hiányosságok, ezért gondoltam megosztom, hogy én milyen kis otthoni stúdiót raktam össze és mivel rögzítek jó minőségű videókat. Nézd meg milyen minőségre törekszem, mire érdemes odafigyelni és milyen kütyüket vettem.

Tovább →

Hogyan válassz márkanevet / domain nevet

Benne miért Virgin a Virgin, honnan ered a Durex óvszer neve, mit bánt meg a Graphisoft és miért adott kiváló tippet Sean Parker Mark Zuckerbergnek a közösségi háló című filmben.

Tovább →

TOP 7 online marketing eszköz, amit használunk

TOP 7 online marketing eszköz, amit használunk

Sokan mondják, hogy az online marketing egy technikai sport és a legnehezebb a gyakorlati kivitelezése. Magam is ezt tapasztalom, amikor százakkal beszélgetek, akik remek könyvekben vagy blogpostokban olvasták, hogy milyen weboldal a jó, milyen Facebook marketing működik, plusz fontos a rendszeres ügyfél kommunikáció, de amikor mindezt meg kéne csinálni, akkor elakadnak. Ez nagyrészt azért van,…

Tovább →

10 meghökkentő ok, amiért vásárolnak az emberek

10 meghökkentő ok, amiért vásárolnak az emberek

Az elmúlt években sok termék/szolgáltatás offline vagy online értékesítése során tettük fel az 1000 dolláros kérdést, azaz: “Miért döntöttél a vásárlás mellett?” Ha pedig a kérdés feltevésekor elég jó és őszinte a kapcsolat a közönséggel, akkor az igazi okokra is fény derülhet és sok olyan választ kaphatsz, amire nem biztos, hogy gondolnál.

Tovább →

Facebook rajongók vs. Email feliratkozók

Facebook rajongók vs. Email feliratkozók

Az online marketing két nagyágyúja között megoszlik a használók táborának véleménye. Egyre többen temetik az emailt és istenítik a FB-ot. De jól van ez így?

Tovább →

Ingyenes videó: Egyszerű trükk, amivel 70%-al többen nézik végig a videódat!

Ingyenes videó: Egyszerű trükk, amivel 70%-al többen nézik végig a videódat!

Ebből az ingyenes videó bemutatóból megtudhatod, hogy mi a TOP 3 oka, amiért nem néznek végig egy videót az emberek és mi az az egyszerű trükk, amivel akár 70%-al javíthatod a videód eredményességét!

Tovább →

7 óriási céges bukás a közösségi hálókon és, amit tanulhatsz belőle

7 óriási céges bukás a közösségi hálókon és, amit tanulhatsz belőle

A közösségi oldalak széleskörű elterjedésével sokat változott a cégek felé/ellen irányuló kommunikáció. Egyre jobban egy western film szerű “Új seriff van a városban” helyzetre emlékeztet. Az új seriff pedig nem más, mint az emberek széles tömege a közösségi oldalakon. Ezt sok nagy cég nem mérte még fel és nem ritka, hogy piszkálják a közösségi háló alvó oroszlánját. Olvasd át és tanulj ebből a gyűjteményből, ahol nagy cégek nagyot hibáztak.

Tovább →

5 hatásos, mégis diszkrét webgrafikai elem

5 hatásos, mégis diszkrét webgrafikai elem

A webgrafikai elemek túl szerény vagy éppen túlzó használata eléggé romboló hatással lehet egy weboldal eredményességére. Manapság egyre terjednek a szélsőséges módokon grafikázott oldalak, amik vagy minimalista szemléletűek és egy logo az összes grafika rajta, vagy épp ellenkezőleg egy vizuális orgazmussal próbál operálni és majd kifolyik a képernyőről. Én egyik szélsősőgnek sem vagyok a pártolója, viszont bizonyos céloknak megfelelően én is “elküldöm” a grafikust egyik vagy másik irányba. Ha eldöntötted, hogy jó lenne valami grafika bizonyos pontokra, akkor erre az esetekre összegyűjtöttem neked 5 hatásos figyelemfelkeltő de mégis diszkrét elemet a kedvenceim közül.

Tovább →

A jó sztori a jó online marketing alapja

A jó sztori a jó online marketing alapja

Az sikeres online marketing egyik alapelve, hogy találd meg a saját sztoridat. Az emberek ugyanis imádják a jó sztorikat, amik izgalmasak, személyesek, bele tudják élni magukat és azonosulni tudnak a főszereplőjével. Ha tudsz egy ilyen sztorit mesélni magadról, a cégedről vagy a termékedről, akkor el fogod nyerni az emberek figyelmét és nyitottabbak lesznek minden tőled érkező információra.

Tovább →