
VIDEÓ: Így emeld vissza a bevételed, avagy az online marketing lavinahatás
Szia. Az új videó sorozatom második részét látod, ami segít talpra állni miután padlót fogtál a Koronavírus okozta pofontól. Ha lemaradtál az első részről, akkor
Szia. Az új videó sorozatom második részét látod, ami segít talpra állni miután padlót fogtál a Koronavírus okozta pofontól. Ha lemaradtál az első részről, akkor
Egy új videó sorozattal jelentkezem, amiben kapaszkodókat szeretnék neked adni a jelenlegi válsághelyzet kezeléséhez. Nézd meg az első részt itt!Az írásos leíratát pedig a videó
Sokan mondják, hogy az online marketing egy technikai sport és a legnehezebb a gyakorlati kivitelezése. Magam is ezt tapasztalom, amikor százakkal beszélgetek, akik remek könyvekben
Ebben a marketing tesztben nem egy weboldal két verzióját, hanem két vevőszerző folyamatot teszteltem. Ezeket az első könyvem az „Első Milliód az Interneten” megjelenésekor alkalmaztuk először kolosszális sikerrel.
Nézzük mi volt a két folyamat.
Nemrég több ügyfelemnek is átnéztem a videó marketingjét és azt láttam, hogy vannak technikai hiányosságok, ezért gondoltam megosztom, hogy én milyen kis otthoni stúdiót raktam össze és mivel rögzítek jó minőségű videókat. Nézd meg milyen minőségre törekszem, mire érdemes odafigyelni és milyen kütyüket vettem.
Benne miért Virgin a Virgin, honnan ered a Durex óvszer neve, mit bánt meg a Graphisoft és miért adott kiváló tippet Sean Parker Mark Zuckerbergnek a közösségi háló című filmben.
Sok divatos online pénztermelő módszer lát napvilágot nap-mint-nap, de kétségtelenül a tudásból, tapasztalatból létrehozott valamilyen digitális termék képviseli minden kategória csúcsát. Jöjjön most a 20 legjobb módszer ezek létrehozására.
Az elmúlt években sok termék/szolgáltatás offline vagy online értékesítése során tettük fel az 1000 dolláros kérdést, azaz: „Miért döntöttél a vásárlás mellett?” Ha pedig a kérdés feltevésekor elég jó és őszinte a kapcsolat a közönséggel, akkor az igazi okokra is fény derülhet és sok olyan választ kaphatsz, amire nem biztos, hogy gondolnál.
Az online marketing két nagyágyúja között megoszlik a használók táborának véleménye. Egyre többen temetik az emailt és istenítik a FB-ot. De jól van ez így?
A közösségi oldalak széleskörű elterjedésével sokat változott a cégek felé/ellen irányuló kommunikáció. Egyre jobban egy western film szerű „Új seriff van a városban” helyzetre emlékeztet. Az új seriff pedig nem más, mint az emberek széles tömege a közösségi oldalakon. Ezt sok nagy cég nem mérte még fel és nem ritka, hogy piszkálják a közösségi háló alvó oroszlánját. Olvasd át és tanulj ebből a gyűjteményből, ahol nagy cégek nagyot hibáztak.
Ⓒ Minden jog fenntartva