10 meghökkentő ok, amiért vásárolnak az emberek

10 meghökkentő ok, amiért vásárolnak az emberek

Az elmúlt években sok termék/szolgáltatás offline vagy online értékesítése során tettük fel az 1000 dolláros kérdést, azaz: “Miért döntöttél a vásárlás mellett?” Ha pedig a kérdés feltevésekor elég jó és őszinte a kapcsolat a közönséggel, akkor az igazi okokra is fény derülhet és sok olyan választ kaphatsz, amire nem biztos, hogy gondolnál.

Tovább olvasom »
7 óriási céges bukás a közösségi hálókon és, amit tanulhatsz belőle

7 óriási céges bukás a közösségi hálókon és, amit tanulhatsz belőle

A közösségi oldalak széleskörű elterjedésével sokat változott a cégek felé/ellen irányuló kommunikáció. Egyre jobban egy western film szerű “Új seriff van a városban” helyzetre emlékeztet. Az új seriff pedig nem más, mint az emberek széles tömege a közösségi oldalakon. Ezt sok nagy cég nem mérte még fel és nem ritka, hogy piszkálják a közösségi háló alvó oroszlánját. Olvasd át és tanulj ebből a gyűjteményből, ahol nagy cégek nagyot hibáztak.

Tovább olvasom »
5 hatásos, mégis diszkrét webgrafikai elem

5 hatásos, mégis diszkrét webgrafikai elem

A webgrafikai elemek túl szerény vagy éppen túlzó használata eléggé romboló hatással lehet egy weboldal eredményességére. Manapság egyre terjednek a szélsőséges módokon grafikázott oldalak, amik vagy minimalista szemléletűek és egy logo az összes grafika rajta, vagy épp ellenkezőleg egy vizuális orgazmussal próbál operálni és majd kifolyik a képernyőről. Én egyik szélsősőgnek sem vagyok a pártolója, viszont bizonyos céloknak megfelelően én is “elküldöm” a grafikust egyik vagy másik irányba. Ha eldöntötted, hogy jó lenne valami grafika bizonyos pontokra, akkor erre az esetekre összegyűjtöttem neked 5 hatásos figyelemfelkeltő de mégis diszkrét elemet a kedvenceim közül.

Tovább olvasom »
A jó sztori a jó online marketing alapja

A jó sztori a jó online marketing alapja

Az sikeres online marketing egyik alapelve, hogy találd meg a saját sztoridat. Az emberek ugyanis imádják a jó sztorikat, amik izgalmasak, személyesek, bele tudják élni magukat és azonosulni tudnak a főszereplőjével. Ha tudsz egy ilyen sztorit mesélni magadról, a cégedről vagy a termékedről, akkor el fogod nyerni az emberek figyelmét és nyitottabbak lesznek minden tőled érkező információra.

Tovább olvasom »